Roverky 31.03. - 01.04.2012

02.04.2012 17:59

Ahoj. Tak jsme vyrazily na Roverky. Nejdřív to vypadalo že snad pojedu sám pak se přidal Jerry s dětma a nakonec také Kopák. Také Braunová vydadala že pojede ( výměnou za naši pomoc při stěhování jejího nového pianina ) Bohužel její logistické možnosti a skušenosti tuto záležitost nezvládly takže se tomu asi věnovala celý víkend. Přiznám se že mě to mrzí těšil jsem se na ni. Takže jsem vyjel s Kopákem v pátek vlakem v 16.18 do mělníka a pak autobudem do Zakšína. V zakšíně jsme zapluly do otevřečné hospody a proběhlo malé občerstvení. Já si dal tlačenku s cibulí a Kopák smažák s hranolkama. K tomu nějaké to pivka a pak jsme pokračovali na Tuháň. V hospodě v Tuháňi jsme pak čekali až dorazí Jerry s dětma. Pak jsme vyrazily směr Obrok a pak hurá do lesa. Náš cíl bylo Mrtvý dítě. Jenže z této strany jsem na něj ještě nešel a po tmě k tomu. Takže jsme prožily takový to blouděníčko. Během kterého jsme ale nalezly dřevenou vybavenou kadibudku uprostřed lesa a takový neznámí kempík. Nakonec díky statečnosti a odhodlanosti vedoucích účastníku jsem kemp našel. Proběhla obvyklá konzumece různých pochutin doplněná popíjením různých tekutin. Až jsem z toho usnul u ohně na pohodlné lavici. I přes svůj podivný název tento kemp je velice útulný a pohodlný. Dopoledne jsme udělali malý průzkum okoli a troufám si říci že už zde bloudit nebudeme. S Jerrym jsem navštívil strašně tajné místo kde před mnoha a mnoha lety stavěl srub Krleš 1. Jerry při této nostalgické chvilce se chtěl se zbytky sroubku polaskat a jak se ho dotkl on spadnul. No možná to bylo jinak každopádně dřevěná stěna vzala zasvý. Pokochali jsme se pak výhledem z tohoto místa a vrátily se na kemp. Vyrazily jsme na cestu zdejší krajinou. Navštívily jsme kemp Vlčí doupě a pak Kodiak. Zde jsme si daly celkem slušnou svačinku , během které nám příroda předvedla krásu deště a větru. Dále naše kroky vedly na Rocky kemp, který jsem minule hledal. Dále jsme pokračovali směrem na Dřevčice. Cestu jsme si zpestřily k velké radosti hlavně dětí terení zkratkou úzkou strmou skalní rosedlinou. Zde během našeho průchodu se ztratil ( skácel ) suchý strom který zde se nacházel. Zážitek nečekaný. Já prostě tyto teréní zkratky miluju. Do dřevčic jsme dorazily v 16.30 a hospoda otevírala až v 17.00. Čekání jsme si zkrátily prohlídkou blízkého okolí hospody autobusovou zastávkou. A pak to přišlo. Otevřely a my jsme vstoupily do lokálu Dřevčické hospody , která je po VELKĚ rekonstrukci. Pokud mohu říci za sebe mě se ta stará hospoda líbila víc. Takže proběhlo obvyklé občerstvování. Pivo , naložený Blaťák, očka s feferonkou, utopenec a hromada chleba a zase pivo návštěva porcelánového bůžka , pivo pak karty a pivo. Venku zuřila sněhová bouře . Dorazily kamarádi Kawi s Termitem dohodly jsme si společné nocování na Mamuťáku a pak vyrazily napřed aby naše dětičky včas se dostaly pod ochranu kempu. Cestou nás opět příroda obdarovala krásnou sněhovou přeháňkou. Navštívily jsme malý sroubek Pem který je po cestě a pak pokračovali směrem na Mamuťák.

jelikož z této strany jsem na Mamuťák ještě nešel tak nás postihlo zase takové to blouděníčko při kterém jsme ztratily Jerryho a děti a jelikož v této části světa a lesa není žádný signál tak jsem si nemohly pomoci mobilem. Jo ta technika. Já s Kopákem jsme se prodíraly nočním lesem rokle nerokle skála neskála až jsme kýžený kemp našly. Nikdo tam ještě nebyl. Ale paprsky technyky tedy signál zde byl takže jsme zjistily že Jerry se už nachází v bezpečí našeho rodného R7D. Takže sme s Kopákem vyrazily za ním. Jenže chybka Jerry nám neřekl že tam není sám a že je tam ještě šest vandraků a vandaček. Když jsem tam v 10.00 dorazily tak šly akorát spát. Takže ruště je svým spěvem u ohně a chrápíním při spaní. Ne ne Jerry doubrou noc a my jdem zase zpátky na Mamuťák. Tam dorazily také naši kamarádi a proběhl večer ( no spíš noc ) při ohni jídle pivu a slivovici dokud únava nás neskolila do spacáků. O ranním vstávání nemůže být řeč protože jsme se vyhrabaly v deset. pak snídaňo oběd a před 12.00 jsem vyrazily za Jerrym na ranč . Jenže on už vyrazil také. takže rychlá korekce směru a hurá přes Soví za ním. Jenže chybička se vloudila  a směr nám změnila najednou jsme na kempu ale Soví to není Kopáku je to kemp " Novej " Kopák si z toho m ujsel odskočit a pak jsme musely na cestu vykročit leč Jerry měl už velký náskok. Dohonily jsme ho až na panelce u studánky. Pak už naše cesta probíhala v družném hovoru polojasným počasím se sluníčkem občas nějakej ten koníček na louce a najednou Zakšín. Bude či nebude hospoda otevřena ..... nebude mají v neděli zavírací den. Kde je smůla bývá i štěstí minutu nato jel autobus na Mělník. Naproti nádraží v Mělníce jsme dali boršč a pivo dvě třešňovice a hurá na vlak do Lysé. Cesta rychlíkem byla veselá a rychlá. Poslední společné foto na peroně a pak AHOJ zase někdy příště kluci. Cestou jsem se zastavil u Šály na domě. Pokecali jme dali pivko a pak už jsem razil domů. Tak Osamělci zase někdy příště se na Vás těším. Karel