Roverky 26-27.05.2012

28.05.2012 20:21

Tak jsme vyrazily v hojnějším počtu Já, Matýsek,Zdenda a Rošťák ( ten se k nám přidal až v Blížákách ) na Roverky. Vlakem přes Liťák přejít na horní nádraží a tam do naší oblíbené nádražní hospody "pochybné cenové skupiny " kde je výborná výčepní ta to pivo úplně laská a má výborné pepřenky. Takže třikrát pivo a třikrát beset deka pepřenek. Opravuji piva dvě a jednu malinovku. Pak už lokálkou do Blížáku. Dáme jedno venku před zdejší hospodou. Mají tu posezeníčko. A hele kdo to sem jde .... Kawi no to je shledání. A náhle kde se vzal tu se vzal Rošťák stojí opodál. AAAAAAAAAAAAAAAAhoooooj Rošťááákůůůůů tak to je teda shledání po těch letech. Takže dáme pivo a pak pěšky na Skalku.Jdeme po silnici a cestou se nám tu rozmáhá moderní nešvar telefonování. Rošťák byl úplná telefoní ústředna. No musel asi nahlásit že už je v rukách statného ošetřovatele nebo tak něco. Došly jsme na Skalku. Kawi šla přímo do lesní hospůdky a my na " večeři " do hospody. Měli jen nakládaný hermelínek. Ovšem pěkně rozleželý takže mňamka. K tomu pivo a rychle za Kawi. V lesní hospůdce bylo opravdu hodně lidiček. Bylo vidět že se zde zítra něco koná. KULIČKIÁDA. Co Vám mám psát byl to dlouhý veřer ba i noc pivo stíhalo pivo, panák panáka. Když jsme se vydali konečně že půjdem na kemp muselo být určitě kolem jedné v noci. Kawi s Wolfem vyrazily tak rychle že už jsme je pak neviděli a nenašli. Jo hold soukromí je soukromí a když to na člověka příjde... no dělám so srandu né. Na mrtví dítě jsme došly rozdělali oheň vypily pívo z petky a šly spát okolo třetí. Měli jsme domluvený sraz na 9h na Krápníku s Kawi. My jí ukážeme Krleš a ona nám - Jerry to co myslíš to není - Netopýra a Indiána. Jsou to kempy. hahaha jsem zase vtipnej. Jenže chybka se vloudila. Můj budík zvonil v 8.00 ale všichni odmítly vstát. No nedivte se když jsme spali jen chvilku. Pro jistotu jsem Kawi poslal SMS že sraz až na 10.00. Takže jsem to zkusil za hodinku znovu. A zase nic. Nakonec jsme se vyhrabali zbalili a vyrazily. Na Krápník jsme došly až v 10.35 a Kawi .... až byly pryč. Slíbila pomoc na Skalce tak už nemohla čekat. To se nepovedlo dlužíme omluvu a zmrzlinku. Vyrazily jsme se podívat na Krleš. Zub času zasekl opravdu hluboko své drápy. Krleš se v podstatě rozpad a schnil. Pokračovali jsem roklí dolů procházejíc kolem skal a míst kde má noha ( ani nohy mých souputníků ) ještě nevkročila. Dolů a nahoru pak rovinka rochniště a zase nahooooorrrůůůů. Vyšli jsem kousek pod husou.Pokračovali dál a dál až jsme potkali skupinku chlapců v dobovém obleku prostě takový " klasici " a s kozou a psem. proběhlo nějaké to slovo a pak ahooj. Pak už jsme došly na Netopýra. Krásný to kempík. Proběhlo vaření čaje a polévky ( čínské ) S tou byl malý problém leč jsem jí vařil poprvé a nerozdrtil jsem ty nudle. Takže byly čínský špageti. Pak únava po prohýřené noci uvrhla většinu přítomných do vodorovné polohy. Odpočinek byl opravdu na místě. Pak jme vyrazily dál. Naše kroky vedly na Indiána, rozbořený Berušák, Kačabaču a pak do lesní hospůdky na Skalce. Tam bylo opravdu moooc lidiček. Kuličkiáda byla v plném proudu a fronta u kiosku véélice dlouhá. Dokonce zde proběhla "svadba" Novomanželé " Pinďovi " si vyměnily prsteny a nevěsta přenesla ženicha přes práh domu. Opravdu vydařeé to bylo.  Kolem šesté dorazil autem Jerry s kamarádem. Po včerejší návštěvě této občerstvovny jsme se rozhodly jít včas na kemp. Tak okolo sedmé. Jenže s přibývající konzumací piva se toto trochu posunulo. Nakonec jsme ale vyrazily. Náš cíl byl Krkavec. Oheň buřty, maso a jiné pochutiny a pak spát. Vešli jsme se sem jen tak tak. Ráno no řekněme brzo ráno mě probudil nějaký hluk. No hluk rámus! Koukám co to je a on kamarád Jerryho. Vstal asi okolo půl sesté a začal rozdělávat oheň. Jenže u toho dělal strašlivý rámus. Pak k tomu ještě přidal chrchlání no prostě hrůůůůza. Otočil jsem se a raději usnul. Okolo 08.30 jsme se vyhrabali ze spacáčků. Snídaně , úklid a pak Rošťák vyrazil na vlak. Proč tak brzo Rošťáku ? No nedá se nic dělat tak AHOJ a zase brzy příště.Budu se těšit. My jsme vyrazily směrem na Obrok , cestou se pokochali Pruským kamenem a pak zvolili směr přes jeden veeliký kopec. Naše kroky vedly územím kde jsme ještě nešly. Procházeli jsme krásným náročným terénem který je pro Roverky typický. Ale naše kroky byly cílené hledali jsme Bombastik. A našli. Jde o velice povedené obydlí. Jen by se zde mělo více větrat. Vlhkosti to zde oplívá. Pak jsme pokračovali jen dle odhadu opět na Skalku. Jerry zde měl zaparkované auto. Dali jsme pivo a snědly zbytek jídla co jsme měli. Rozloučily se s Jerrym a jeho kamarádem a vyrazily směrem Blíževedli na vlak. Cestou jsme to vzali přes kačabaču a našim cílem bylo najít náhodu. Našli jsme na lesním palouku ve skále vytesanou malou místnůstku se starým letopočtem.  Pak jsme pokračovali pořád vzhůru tou nejnáročnější cestou ( jak už je u mě zvykem ) a odměnou pro nás byl nááádhhheernýý váhledy do krajiny. Vlhošť se nám ukázal v plné své kráse. Celkem dlouho jsme se tímto kochali a bylo nám jasné že vlak ve tři nestihnem. A pak to přišlo . Koukám kudy půjdem dál a cestou dolů jsme narazily na ....... no není to náhoda je to Náhoda. Malá prohlídka a pak zase dál. Přes les nás vedl Matýsek. vytáhli jsme i kompas aby jsme nebloudily. Času nemylo mnoho a nemůžem si nechat ujet vlak v 15.00. Nakonec jsme stihly v Blížákách dát ještě pivo, pokecat s kamarády vandráky a pak odjet vlačkem do Liťáku. V nádražní hospůdce jsme si dali naše oblíbené pepřenky a přešly na spodní nádraží. Cesta do Lysé už byla rutina a domů jsme dorazily před osmou večer. Matýska doma ještě čekala malá oslava jeho narozenin na kterou se strááášně těšil. Takže kamarádi děkuji Vám za společnost na tomto vydařeném vadru a těším se brzy příště. AHOJ Karel

Fotky z tohoto vandru na : http://osamelci.rajce.idnes.cz/Roverky_26-27.05.2012/